مشاوره حقوقی رایگان 09190218124

مشاوره حقوقی رایگان 09190218124

a.saidnesuad@yahoo.com

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 586
بازدید دیروز : 338
بازدید هفته : 1983
بازدید ماه : 3696
بازدید کل : 101359
تعداد مطالب : 595
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



لايحه 'الحاق ايران به پيمان مودت و همکاري در جنوب شرقي آسيا'

ز سوي رئيس جمهور براي طي تشريفات قانوني تقديم مجلس شد لايحه "الحاق ايران به پيمان مودت و همکاري در جنوب شرقي آسيا"در راستاي ارتقاي همکاري هاي اقتصادي و پيشبرد برنامه شوراي توسعه و ايجاد چتر امنيتي در روابط خارجي اقتصادي از سوي رئيس جمهور تقديم مجلس شد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني دولت، لايحه "الحاق ايران به پيمان مودت و همکاري در جنوب شرقي آسيا" که به بنا به پيشنهاد وزارت امور خارجه به تصويب هيئت وزيران رسيده است، از سوي رئيس جمهور براي طي تشريفات قانوني تقديم مجلس شد.
در مقدمه توجيهي اين لايحه آمده است: با توجه به اينکه تعامل نزديک جمهوري اسلامي ايران با سازمانهاي منطقه اي مي تواند در پيشبرد برنامه شوراي توسعه و ايجاد چتر امنيتي در روابط خارجي اقتصادي مفيد باشد و نظر به جايگاه فزاينده اتحاديه کشورهاي جنوب شرق آسيا(آسه آن) در مبادلات سياسي و اقتصادي منطقه آسيا و جهان و اينکه مقدمه هر گونه همکاري با اتحاديه مذکور مستلزم امضاي پيمان مودت با نهاد ياد شده است، لايحه "الحاق ايران به پيمان مودت و همکاري در جنوب شرقي آسيا" براي طي تشريفات قانوني تقديم مجلس مي شود.

بر اساس ماده واحده اين لايحه، به دولت جمهوري اسلامي ايران اجازه داده مي شود به پيمان مودت و همکاري در جنوب شرقي آسيا مشتمل بر (20) ماده ملحق و اسناد الحاق را نزد امين اسناد پيمان توديع کند.


نويسنده: علی اکبر سیدنژاد تاريخ: شنبه 7 ارديبهشت 1392برچسب:لايحه ,'الحاق ايران, به, پيمان مودت و همکاري ,در جنوب شرقي آسيا', , موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

علی اکبر سیدنژاد کارشناس ارشد حقوق 09190218124

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to lawyer9.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com